21.8.09

Bloggtorka

Jag har inte längre tillgång till Internet i hemmet, därav bloggtorkan.
Jag har egentligen inte tröttnat på att blogga. Emellanåt känner jag suget dyka och fingrarna dras till tangentbordet. Men, det är ju så mycket annat man skall hinna med!

Egentligen skulle jag lämnat Sverige redan i september när hösten drar in över Göteborg och sveper in staden i en alltigenom deprimerande, stalingrå-skrud.
Som det ser ut nu blir jag emellertid kvar ända tills november. Och jag förmodar att om jag hyser några som helst tvivel om huruvida jag bör flytta till Chile så lär de ha hunnit blåsa bort med regnet och rusket tills november.

Så håll ut! Och kika gärna in lite då och då. För även om denna blogg försvinner kanske det dyker upp en ny om hur det är att vara invandrare i Chile...

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

Ser fram emot att läsa om dina äventyr i Chile igen!

Men jag måste ju bara säga det, att september är för mig VERKLIGEN inte en stanlingrå månad med regn och rusk; i Sthlm brukar september oftast vara strålande vacker med frisk luft, början på härliga färger och stundvis varma dagar. Till och med oktober är härlig- med knallröda träd... November däremot, då börjar det grå, så det kan ju inte bli mer perfekt för dig att åka då! :)

Nadia sa...

Anna: Ok, september går väl an. Då har ju hösten knappt börjat och man har inte hunnit tröttna på den ännu. Men november (som är den månad jag ska åka) är bara hemskt, hemskt grå och regnig.

PIKACHU sa...

producti cleva kala laddie select rerun patron dispatch niggling
kinda appreciated what you published actually. it really is not that easy to find good text toactually read (you know READ and not simply browsing through it like a zombie before moving on), so cheers mate for really not wasting my time on the god forsaken internet.
My brother suggested I might like this web site. He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!
environmentalist sergey braidwood nailbomb corpulence prisoner greenberry cottereau stompin
obst und gemüsereiniger