28.2.08

Bloggen tillfälligt nedlagd pga leverans från storken

17 kommentarer:

Martin Börjesson sa...

Grattis!

Han ser ju jättemysig ut! Vi ser fram mot att träffa honom!!

/martin

Pumita sa...

Vilken söt liten ängel!
Ta hand om dig och det lilla livet!
Många grattiskramar från Pumita :)

Anna Malaga sa...

Va? Är det din??
Hade ingen aning -stort grattis dâ till en riktig sötnos!

Kent Filppu sa...

Grattis och lycka till. Jag antar att ditt barn, blir tvåspråkigt som min dotter.

Nadia sa...

Martin: Han är jättemysig :)

Pumita: Tack!

Anna: Hehe, nej. Jag skriver ju inte så mycket om mitt privatliv i bloggen men nu kändes det som om det var dags att ge en förklaring till varför bloggen försummas så.

El Rubio:Tack! Förhoppningsvis blir han tvåspråkig, det får väl tiden utvisa.

Anonym sa...

Grattis! Han är jätte söt.

Jag som precis hittat till din blogg, jag får väl återkomma om ett tag.

/k

Thérèse sa...

Grattis , åh vad kul , han är hur söt som helst. Hoppas du ändå känner för att fortsätta skriva något inlägg då och då när du får tid. Gillar verkligen din blogg.

christel sa...

Vilken söt krabat, grattis!!

It´s all about me sa...

Nämen oj!!! SUPERGRATTIS!!!!!!

Anonym sa...

Grattis!!!
Vad roligt för dig!

(nu blir jag nyfiken på namnet, vill du avslöja det...?)

Nadia sa...

Anonym: Tack! Jag hoppas också att jag kan återkomma om ett litet tag.

Therese: Ja, lägga ner bloggen vill jag ju inte men just nu känns det som om det finns en del annat som är viktigare som du säkert förstår.

Christel & annaluna: Tack!

Vida Latina: Han kommer faktiskt att heta Santiago, varför (utöver att hans mamma tycker namnet är fint) kanske du kan gissa :)

Carla sa...

Hej Nadia!
Grattis!
Har precis upptäckt din blogg, älskar den!
JAg har själv en 2 åring hemma så jag veta att man inte får så mkt tid för annat.
Hoppas du börjar snart igen.

Nadia sa...

Hej och tack!
Synd att du hittade till min blogg just som den ligger i dvala, men jag tror inte jag kommer sluta blogga helt.
Och vem vet, kanske blir det en tur till Chile under min tid som mammaledig och då får jag ju definitivt mer att blogga om!

Lisa Christensen sa...

Men oj! Har visst inte varit inne här på ett bra tag och så ser jag detta :) Vad kul! GRATTIS!!

Patricia sa...

Grattis grattis grattis!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

GRATTIS!! Guuuuud vad roligt! Jag har inte varit här på alldeles för lång tid. Gud, så söt unge.