22.11.07

När novembermörkret känns som tyngst...

...längtar jag till sommaren i Lima.



5 kommentarer:

Pumita sa...

Spännande bilder! Speciellt den i mitten med kaktusarna. Jag har ju inte varit i Lima annat än mellanlandat där. Vore kul faktiskt!

Sara sa...

Jag förstår att man kan längta dit...Vackra bilder!

Nadia sa...

Pumita: Som jag tror jag skrivit m�nga g�nger tidigare: Lima �r v�l v�rt ett bes�k, tycker det �r synd att s� m�nga verkar hoppa �ver det f�r att dra direkt till Cusco.

Sara: Mmm...det �r l�tt att l�ngta bort fr�n Sverige i novemberm�nad.

Pumita sa...

Jag var ju på väg till Ecuador så det var inte riktigt läge då. Och den gången jag var i Peru befann jag mig för långt ifrån huvudstaden men en vacker dag kanske... :)

Nadia sa...

Aldrig är det för sent! Och Lima förtjänar ett besök.