29.6.07

Jaaaaa!

Det känns som jag har vunnit första pris på lotto. Fast egentligen var det ju ingen tävling alls. Men ett pris kommer jag få i alla fall. Närmare bestämt en ny header till bloggen. 10 stycken skänktes bort av Brazilian Linda som utöver att blogga även ägnar sig åt att designa loggor och hedears. Har länge funderat på att göra något åt utseendet på bloggen men har inte haft tid eller ork. Så att få jobbet gjort alldeles gratis känns förstås väldigt förmånligt. Tack Brazilian Linda!

3 kommentarer:

Pumita sa...

Det kallar jag för en högvinst! Kul för dig! Har funderat på en header nån gång men vet inte hur man gör. Det vore kul att ha en. :)

Nadia sa...

Ja, verkligen! Skall bli kul att se vad jag får för logga.

Brazilian Linda sa...

:) Så fint att jag kunde/kan öra dig glad :)