23.1.09

Fotutmaning



Jag fick en fotoutmaning av Pumita, så jag tog fjärde fotot i fjärde bildmappen precis som man skulle göra och tänker berätta lite om bilden.

Jag blev lite orolig när jag först läste hur man går till väga för att hitta en bild till denna utmaning. "Fjärde fotot i fjärde mappen kan ju vara vad som helst", tänkte jag. Som tur var är fotot inte vad som helst, ett halvkasst hemmahobbyfoto på Lillprinsen eller en mindre smickrande bild av mig själv.
Bilden som dök upp i mappen har tyvärr redan visats här på bloggen. Den är tagen någonstans vid den otroligt vackra vägen mellan Mendoza i Argentina och Santiago i Chile. Trots att den är tagen från bussfönstret så tycker jag att den blev rätt bra.

2 kommentarer:

Pumita sa...

Den vyn får mig att längta ihjäl mig. Måste nog ta fram en resekatalog och tröstläsa lite. :)

Nadia sa...

Visst är det härligt med resekataloger, det brukar hjälpa att drömma sig bort en stund!