5.1.09

Utan ord


Fler ordlösa bilder hos Therese

10 kommentarer:

Anonym sa...

Wow - grymt häftig! God fortsättning på året :)

Della sa...

Vacket! Ingen av mina nyårsraketsbilder blev bra.

Karin Berg sa...

Vacker bild!

Anonym sa...

Det var en häftig fyrverkeribild!

Handhållet eller stativ, blir automatiskt min fråga.

Fredrik Wikefeldt sa...

Hej Nadia!

Såg din blogg idag när jag sökte efter bloggar om Chile. Läste igenom en del äldre inlägg och du frågade vilka som läser bloggen. Jag bor förmodligen ganska nära dig, i Barrio Brasil och jag startade en blogg om Chile idag. Hoppas det finns utrymme för oss båda i denna nisch! Jag kommer från Stockholm och har bott några år i Chile.

annette sa...

Wow, den bilden har Du verkligen lyckats med, svårt att fota fyrverkier tycker jag!

Ha det så gott!

annette

Lena sa...

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR! God fortsättning!
Verkligen snyggt fångat. KRAMEN!

Mitt bidrag finns i Tematoken.

Nadia sa...

Allihopa; Tack för alla kommentarer!

Bilden är tagen med stativ och är en av få nyårsbilder som blev bra. Svårt att fota fyrverkerier...

Santiagokorrespondenten; Vad kul! Jag klickade på ditt "namn" men din profil är inte tillgänglig för allmänheten, lämna gärna bloggadress! är nyfiken och vill gärna kika in på din sida :)

Mikaela H B sa...

åh så vackert! God fortsättning

Fredrik Wikefeldt sa...

Hej Nadia!

Nu är min profil tillgänglig.