19.1.09

Utmärkelse


Jag har fått en fin utmärkelse av Sara och tackar och bugar trots att jag känner att jag inte är riktigt värd den.
Jag skriver ju rätt lite om min prins här på bloggen. Och ska jag vara riktigt ärlig så kan jag erkänna att jag tycker många föräldrabloggar är rätt tråkiga. Jag tycker det är dötrist att läsa alltför personliga inlägg för att de skall vara relevanta för någon annan än de allra närmaste om dagislämningar och tandborstning.
Eftersom jag inte läser några mammabloggar har jag ju ingen att skicka vidare utmärkelsen till. Jag kompenserar istället med att lova att nästa inlägg kommer att handla om Lillprinsen.

3 kommentarer:

It´s all about me sa...

Yey! Jag hurrar för att du inte skriver om lillprinsens bajs och blöjbyte, även om ett inlägg om honom då och då inte skulle skada såklart. Jag njuter dock av uppdateringar om Chile och annat och gillar verkligen att du skriver om annat "trots" att du har barn!! :)

Thérèse sa...

Jag håller med dig. jag tycker det är ganska trist att läsa bloggar som bara handlar om folks vardag. Ännu tristare tycker jag att det är att skriva sånt. Jag brukar inte heller skriva så mycket om mina barn , vad jag gör på dagarna och sånt. Tycker din blogg är jättebra även om inte lillprinsen blir så omskriven här. Ser fram emot nästa inlägg om honom och grattis till utmärkelsen!

Nadia sa...

Annaluna: Du behover inte vara orolig, det har kommer aldrig att bli nagon blojbytenblogg. Himla ointressant bade att skriva och lasa om tycker jag :)

Therese: Vardagsbloggar kan vara intressanta om de ar bra skrivna men alltfor ofta ar det bara "idag gjorde jag A, sedan gjorde jag B och till sist gjorde jag C innan jag gick och lade mig". Skittrakigt.