1.8.07

Ordlös onsdag - Recoletakyrkogården, Buenos Aires


Fler bilder i kedjan.

9 kommentarer:

Admin sa...

Lite ledsamt, spöklikt och ändock vackert.

Carin sa...

Oj, läskigt, men vackert också som maleé säger. Jag har huvudet fullt av Harry Potter just nu och associerar allt med sagor, sägner och kryptiska symboler och gåtor som måste lösas... :-)

Anonym sa...

Snygg bild, gillar kontrasterna, och den väcker min nyfikenhet.
Eftersom jag ägnar mig en hel del åt kreativt skrivande slog det mig att det här vore en utmärkt bild att utgå från i en skrivövning. Tänk vilka spännande historier det skulle kunna bli!

Anonym sa...

Riktigt fin bild den där! Verkligen.

Sara sa...

Jag haller med, vilken vacker bild! Som ett konstverk! Vad har du för kamera, far man fraga det?

Nadia sa...

Maleé: Spöklikt var ordet, jag får också lite den känslan när jag tittar på bilden. Iofs kanske passande för en kyrkogård.

Carin:ha,ha...ja, jag förstår dig. Själv har jag också drabbats av Harry Potter febern. Tröttnade efter den fjärde boken men blev lite sugen på att lästa de resterande nu när den senaste kom ut.

Lotta: Intressant tanke, en bild kan ju vara så mycket mer än en bild och ge upphov till en rad tankar och funderingar.

Haydee: Kul att du gillar bilden!

Sara: Tack, kameran är förresten en Konica Minolta Dimage x50 och jag är mest en glad hobbyfotograf :)

Pumita sa...

Riktigt stilig bild, Nadia, fina färger! :)

Thomas & Jenny sa...

Jätte fin bild, men lite sorgsen...

Nadia sa...

Pumita: Tack, trodde att du skulle se att jag faktiskt har återanvänt den;) Men jag tycker om den och anser att den är fin nog att postas 2ggr.

Thomas & Jenny: Visst är den lite sorgsen...