18.1.07

Fler bilder från La Boca




7 kommentarer:

Anna Malaga sa...

Härligt! Bilder man blir glad av!

Nadia sa...

Visst blir man?!

Pumita sa...

Hehe, gillar speciellt den nedersta!

Johan T sa...

Jag har för mig att jag läst någonstans att San Telmo är ett av världens mest fotograferade barrios. Det är inte så svårt att gissa varför. :)

Nadia sa...

Sukha: San Telmo? Du menar La boca antar jag?
Det later ju inte helt osannolikt att det skulle kunna vara ett av varldens mest fotograferade kvarter.
Pa de bilder man ser fran La boca tycker jag dessutom att det brukar vara samma hus som jamt och standigt far tjana som fotobjekt.

Johan T sa...

Nej, jag läste San Telmo, men det ligger väl "vägg i vägg" med La Boca... Jag har inte varit där själv, så jag vet inte. :)

Nadia sa...

Sukha: Hmmm...San telmo ligger iofsig ratt nara men nagra hus som fungerar som turistfotobjekt vet jag inte om de har.