11.1.07

Landat!

Att flyga med brasilianska lagprisbolaget Gol ar kanske inget man bor rekommendera. Visserligen kommer man till Buenos Aires for en billig penning men det kanns inte sa kul nar planet ar tre timmar forsenat. Speciellt inte nar man som jag bara har 3 och en halv dag i Argentinas huvudstad vilket jag redan har insett ar alltfor lite.
Jag som egentligen inte ar sarskilt fortjust i att handla har latit shoppingdjavulen satta klorna i mig da utbudet har ar sa mycket storre an i Santiago och priserna ganska mycket lagre. Idag har jag hunnit besoka turistattraktionen Recoleta samt inhandlat tva urfina klanningar for en hundralapp var.
Bilder fran Argentina laggs upp nar jag ar tillbaks i Santiago. Pa internetcafet som jag nu skriver fran har jag bara tittat in for att vila fotterna innan det ar dags for nya upptag i Buenos Aires.

3 kommentarer:

Pumita sa...

Kul att du har kommit fram ordentligt iaf. Se till att ta ut det mesta av BA nu, eftersom tiden är knapp. Ser framemot att se bilderna sedan. :)

Anna Malaga sa...

âh, vad kul att vara i Buenos Aires!! Det ska bli spännande att höra efterât!

Nadia sa...

Pumans dotter; Tiden var verkligen för knapp, men jag utnyttjade den till max!

Anna: Buenos Aires var underbart!