2.2.09

Utan ord

11 kommentarer:

Nadia sa...

Utsikt over hamnen i Valparaíso en mulen dag.

Anonym sa...

Min gissning på Sydamerika var rätt... :-)

En mycket vacker bild, det blå huset fascinerar. Finns det restaurang där inne?

Anette sa...

Oj, vilken skillnad när man förstorar bilden. På den lilla ser det ut som en liten stad vid havet, men det var det ju inte *ler*

Anonym sa...

Det stora blå huset fångade mig direkt och jag säger som Anette *wow* vilken skillnad när man förstorade bilden, den lilla byn blev genast en stor stad :)

Pumita sa...

Det där måste vara Valpo, tänkte jag. ;D Fick för lite tid där för att få en riktigt bra uppfattning om staden, tyvärr.

Pumita sa...

Och ja, jag åkte den också. ;)

annette sa...

Undert vacker bild, så enorm skillnad när man klickar upp den;)

//annette

Cecilia Artista sa...

Det var en riktigt innehållsrik bild. Mycket att titta på. Man riktigt ser att staden sjuder av liv!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Detta var en jättebra bild med mycket detaljer.

Ha det gott

Irene

Unknown sa...

Morrn.
Viken härlig bild det blir om man "klickar upp den".

Ha de bra
Hasse

Anonym sa...

Jag hade aldrig vågat sitta på den balkongen!