16.2.09

Utan ord


Fler bilder i kedjan finns hos Pumans dotter

11 kommentarer:

Pumita sa...

Vilken härlig bild på Lillprinsen! Hans guldlockar är så fina. :)

Och hunden har bestämt sig för att rymma och tänker bita sönder kopplet. Är det din hund? Vad heter den? Jag frågar inte bara för att jag är nyfiken men har aldrig funderat över hundnamn på spanska och det vore kul att veta.

Det verkar vara populärt med hundar i Santiago.

annalarssonphotography sa...

En sån härlig bild! :)

Jag undrar som Pumita om det är din hund eller om den bara råkade komma fram? Fint fångat iaf!

Kika gärna in hos mig!
Ha en fin måndag och vecka :)

Cecilia Artista sa...

Dragkamp om skosnöret! Fin kontakt mellan hunden och barnet!

Karin Wijk sa...

Barn och hundar tror jag har ett eget språk. Jättefint fångat.
Vilka underbara lockar!
Trevlig kväll!

Unknown sa...

En bild som gör en glad. Vackra färger och "alegria" i mötet mellan ett barn och en hund. Underbart hur pojken gör en min som får han att liknas vid hunden. Sååååå söta båda två : )

Thérèse sa...

Söt bild på Lillprinsen och hans kompis.

Nadia sa...

Det här är min son och hans nyfunna vän, farmors hund.
De två har haft en problematisk relation och inte riktigt funnit varandra förrän nu.

Hunden heter förövrigt Panchito, eller ja. Hans riktiga namn är Pancho Javier, han kallas dock oftast för Pancho. Jag skulle nog vilja påstå att detta är ett synnerligen ovanligt hundnamn och knappast representativt.

Anonym sa...

Vad skönt att dom funnit varandra! För här ser dom verkligen ut att ha en fin kontakt.

Anonym sa...

det där var det gulligaste jag sett på länge

Lisa Christensen sa...

Så söt han är och vilka gulliga lockar! När kom de? Jag väntar fortfarande på att Julies första lock ska dyka upp :)

Nadia sa...

Han fick en liten lock i pannan i sju-åttamånaders åldern. Sedan blev de snabbt flera.